Így készíts igazán ütős posztokat!
Tartalom

A HOOK = horog.
Ez az a figyelemfelkeltő első mondat vagy vizuális elem, ami megállítja az olvasót a görgetés közben, és „ráakasztja” a tekintetét a posztodra.

👉 Gondolj rá úgy, mint amikor a vendég belép a szalonba: az első benyomás dönt arról, hogy jól érzi-e magát nálad. Az online térben a HOOK tölti be ugyanezt a szerepet. A lapozós posztnál ez az első oldalon egy mondat a videóban pedig lehet mozgás (megállítást mutatsz, elsétálsz, megijedsz, belenézel a kamerába, ujjaddal hívod) és felirat, vagy mindkettő egyszerre.


Miért fontos a hook?

  • Rengeteg szakember posztol körmökről, szempilláról, bőrápolásról, de a figyelmet csak akkor kapod meg, ha valami azonnal megfogja a vendéget.
  • Egy jó HOOK nélkül hiába írsz szuper tartalmat, egyszerűen nem jutnak el odáig, hogy elolvassák.
  • Ha viszont erős a kezdés, az ügyfél szívesen marad, olvas, és akár foglal is.

A HOOk formái:

  • Kérdés
  • Meglepő/meghökkentő állítás
  • Ígéret
  • Érzelemre ható

Ha nincs ötleted HOOK-ra az ÖTLETTÁRBAN (kattints) folyamatosan újakat fogsz találni!

Beszélgessünk!
Scroll to Top
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.